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Re: LLEGA EL NUEVO CLOSE COMBAT II

Publicado: 07 Jul 2010, 23:07
por VonManstein
¡Ya ha llegado! A disfrutarlo

Re: LLEGA EL NUEVO CLOSE COMBAT II

Publicado: 11 Ago 2010, 10:07
por Nomada_Firefox
Para el que no lo sepa ha salido una nueva actualización para el juego, se trata de la 5.60.01.
http://matrixgames.com/products/386/dow ... d%20Arnhem
Esta es la lista de correcciones.
V5.60.01b – July 28, 2010
• AI
- Tweaked AI aggressiveness for case where a single BG is evaluating an attack move by itself.
- Numerous small changes to the tactical AI to improve AI team coordination and ability to choose and navigate an attack route across the map. AI will be somewhat more active and fire more often.
- Fixed a bug where strategic AI attack moves could be canceled when multiple battle groups were attacking the same map from multiple directions.
• Logic
- Chance for misses and area fire to hit a soldier in the area reduced slightly.
- Chance for a stray hit to bypass terrain protection reduced significantly.
- Teams are now easier to spot if they are actively firing a machine gun or back blast weapon (bazooka, panzershreck).
• Bugs
- "Save As" from the debrief screen now makes a copy of the post-battle saved game file, rather than saving the game state shown on the Debrief screen.
- Fixed a bug where a battle was expected on a map with no Allied battle group when 1) Axis static troops were on the map, 2) an Axis battle group was forced to retreat onto the map, and 3) the battle which caused the Axis battle group to retreat was not the last battle of the turn.
- Fixed a bug where an incorrect circular dependency was created when the last move in a chain of moves (with each battle group waiting on the one at their destination to move) is from a map that has a higher map index than any of the other maps in the chain.
- Fixed Axis briefing text misspellings on Nijmegen Bridge.
- Fixed a voice cue for Germans speaking German where the cue was spoken in English with a British accent.
- Corrected layout errors in Manuals.
• Map
- Tweaked or fixed elevations for: Arnhem Road Bridge, Ginkel Heath, Helmond, Renkum Heath, Groesbeek, Valkenswaard, Grave Bridge.
- Added floor element under patio canopy on building on Nijmegen Bridge map to trigger the roof graphic.
- Fixed lighter color on South Oosterbeek rail gate RFM graphic.
Bueno de momento no esta mal, aunque siguen sin sacar el workbook necesario para editar el juego.

Re: LLEGA EL NUEVO CLOSE COMBAT II

Publicado: 17 Ago 2010, 23:42
por VonManstein
He instalado el parche de actualización con una campaña ya empezada y de momento no me da problemas ni errores con el save de la campaña

Re: LLEGA EL NUEVO CLOSE COMBAT II

Publicado: 13 Sep 2010, 16:49
por Nomada_Firefox
Un poco triste empieza a ser que aún pasados un mes de la salida del juego no sepamos nada del workbook necesario para editar los ficheros de base del juego, se lo he vuelto a recordar en el foro de matrix, quizas pueda parecer algo duro pero es la verdad, para mi sino puedo editar el LSA perfectamente no sera más que una mierda de juego y casi 50€ tirados a la basura. Vamos que pasare el resto de mi vida recordandoselo. :mrgreen:

Re: LLEGA EL NUEVO CLOSE COMBAT II

Publicado: 16 Sep 2010, 02:36
por Nomada_Firefox
Bah segun los creadores del mod, http://www.matrixgames.com/forums/tm.as ... =&#2576572 han encontrado 120 errores en el juego y hasta que no corrigan eso (cosa que puede ser nunca), no sacaran el workbook. A mi mirando al pasado me suena a disculpa barata, el workbook iba a funcionar igual con esos errores o sin ellos, es solamente una herramienta guia, nada más. Creo que ellos tienen algun proposito oculto para no sacarlo y promover la creación del mods. Quizas se han dado cuenta que se puede importar otras reediciones a esta y no les guste. Ya se sabe piensa mal y acertaras.