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Coyote
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Mensaje por Coyote »

Me he bajado la demo y me esta gustando bastante, los ultimos comentarios me han terminado de convencer. Lo compro :D , lo unico lamentable es que no puedo comprar la version española.

Saludos
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PV
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Mensaje por PV »

Ergion escribió:

PV

¿Podrías decir como se instala esa misión? Battle of the Bulge. Me he bajado el archivo pero no viene con instrucciones.
el folder del mapa ardenas copialo y pegalo junto con los demas mapas y el otro junto con los 2 archivos pegalo en misiones
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Ergion
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Mensaje por Ergion »

Muchas gracias, PV :D
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PV
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Mensaje por PV »

PV escribió:A los que tienen la versión en castellano, el manual viene en PDF en el disco?
Ergion escribió:Muchas gracias, PV :D


no hay de que 8) :D :P :wink:
Última edición por PV el 20 Nov 2007, 12:55, editado 1 vez en total.
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PV
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Mensaje por PV »

Coyote escribió:Me he bajado la demo y me esta gustando bastante, los ultimos comentarios me han terminado de convencer. Lo compro :D , lo unico lamentable es que no puedo comprar la version española.

Saludos
pregunta si friendware te lo puede enviar, estas en texas?

http://www.friendware.es/novedades2.asp?ID=370
Última edición por PV el 20 Nov 2007, 13:06, editado 1 vez en total.
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Ergion
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Mensaje por Ergion »

PV escribió:
PV escribió:A los que tienen la versión en castellano, el manual viene en PDF en el disco?
He estado explorando el DVD y no lo he visto.
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CeltiCid
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Mensaje por CeltiCid »

PV escribió:
PV escribió:A los que tienen la versión en castellano, el manual viene en PDF en el disco?
ni dentro de la carpeta del juego.
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popeye
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pero si en este mismo hilo decias hace unos meses que el jue

Mensaje por popeye »

juego no merecia la pena y la version que estais jugando ahora es muy similar, no entiendo porque ahora si os divierte y antes no, que ha cambiado? Gracias. (Quiero comprarmelo pero no me fio, pues en esencia es el mismo de la demo no?)
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CeltiCid
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Mensaje por CeltiCid »

si, es similar a la demo. Si ésta no te gustó, no te lo compres ;)
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Alplenator
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Mensaje por Alplenator »

De todas formas no sabría decir el que pero han variado muchas cosas que lo hacen ¿mas serio? y a la vez más adictivo.
A mi la demo no me engancho y sin embargo lo he comprado y lo poco que llevo visto me convence. Sin embargo creo que voy a esperar, para seguir jugando, a que salga el mega parche.

Un saludo.
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PV
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Mensaje por PV »

Hay 3 parches antes de la versión del demo, por desgracia el demo lo dejaron en la primera versión y si es distinto

Enseguida hay dos parches prometidos, uno antes de navidad y el otro después de año nuevo.

El que esperamos para nov, seria para emparejarnos a 1.6 y el de después de navidad seria, la misión Panzer Lehr y el parche para multi jugador, (muy importante) con el se logra estabilidad inclusive con 8 jugadores con mala conexión y diferentes modalidades de juego, ME, ataque, defensa. Actualmente es a muerte.

Ergion escribió:
PV escribió:
PV escribió:A los que tienen la versión en castellano, el manual viene en PDF en el disco?
He estado explorando el DVD y no lo he visto.
CeltiCid escribió:
PV escribió:
PV escribió:A los que tienen la versión en castellano, el manual viene en PDF en el disco?
ni dentro de la carpeta del juego.
Gracias por buscar.

En mi instalación hay un fólder DOCS, viene el manual en PDF pero en ingles

les vino impreso este manual?

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Última edición por PV el 21 Nov 2007, 09:28, editado 1 vez en total.
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Mensaje por PV »

Hay una nueva misión en http://www.cmmods.com/ wittman Villers_Bocage

Un tanque solitario del tigre (205) del 1r cuerpo de los SS Panzer rodó fuera de las bosques al norte al este de Villers-Bocage, un sur de la aldea de Bayeux en Normandía. Era momentos antes de los 8:30am de junio el 13 de 1944 una semana después del Día- D. El comandante del tanque, los SS Lieutentant, Michael Wittmann, y sus hombres de cuatro equipos no podrían creer lo que veian sus ojos. A la su derecha, en el camino, afuera de la pequeña aldea, levantándose al punto alto de tierra 213 de la marca en los mapas aliados, vehículos británicos. los soldados de color caqui-vestidos estaban parados alrededor, fumando o tomando té. El artillero de Wittmann`s murmuró: “ellos actúan como si ya ganaron la guerra". Wittmann contestó: "vamos a probarlos". Dejando tres tigres y un Panzer Mk IV, Wittman se movió a lo largo de un carril estrecho en Villers-Bocage. Los tigres usando sus armas de 88m m contra los tanques y las ametralladoras contra la infantería tenían un día del campo. En menos de cinco minutos, muchos tanques británicos, bren los portadores del arma y los halftracks eran outgunned por los alemanes pesadamente armados y habían sido destruidos. Habían matado o habían sido capturados a casi 100 hombres del 4to condado de Londres Yeomanry y la brigada del rifle. Nota: El resto de los tanques de Wittmann`s se le unio 15 minutos después del comienzo.


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adicional tambien requiere lo siguiente de http://www.cmmods.com

1. New mod: JSH 1.0
2. Combined Common Files - by Oudy
3. Sherman Firefly Mod - by Oudy
4. SdKfz 251/10 Mod - by Oudy
5. PzIVF1 Mod - by Oudy
6. PzIIIG Mod - by Oudy


JoneSoft Generic Mod Enabler. (JSGME) http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html


Quien sabe usar el Jones?
Última edición por PV el 21 Nov 2007, 09:15, editado 1 vez en total.
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Ergion
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Mensaje por Ergion »

PV escribió: les vino impreso este manual?

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Que va, sólo el manual de 76 páginas. En Meri dijeron algo de una guía táctica que venía en la edición coleccionista francesa.
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PV
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Mensaje por PV »

==Using the Generic Mod Enabler==

1. Ensure that you have a clean, unmodded installation of your game, preferably with the latest patch(es) installed. If you are already running a prior version of the Generic Mod Enabler, disable all enabled mods.

2. Install the Generic Mod Enabler to your game's root folder and run once. This will create the necessary MODS folder if it does not already exist. At this point you should take a snapshot of your "clean" game files by selecting the "Generate snapshot of game files" option from the "Tasks..." list. This snapshot can be used to verify the integrity of the game files at a later date, after you have installed and uninstalled mods (see "Further notes on usage" for more information).

3. After downloading a mod, unzip it into a sub-folder under the MODS folder (call the sub-folder what you like, but use something that defines what the mod is). Note that the modder may have already set up the mod to be "JSGME compatible", in which case this step and the following step will be done for you. In such instances follow the installation instructions that come with the mod.

4. Ensure that the unzipped files under the new mod sub-folder replicate the game's folder structure. For example, with Silent Hunter III you should see something like:

- SilentHunterIII
+ data
documentation
- MODS
- The Mod Name <created at step 3>
- data
- Menu <etc...>
+ Support

5. Run JSGME.exe and you should see the mod listed as an available mod. Simply select and press the ">" button, or click and drag from Available Mods to Activated Mods and the mod is installed!

That's it! Repeat steps 3 to 5 for each additional mod that you want to install and then simply exit the Generic Mod Enabler and load your (now modded) game as usual.

==Further notes on usage==

- MICROSOFT VISTA USERS: If you are running the Generic Mod Enabler on Vista and are having problems with mods "taking" (the usual symptom is that the MODS folder itself is not created when the Generic Mod Enabler is first run), then simply right-click JSGME.exe in Windows Explorer and select "Run as Administrator". Alternatively, right-click JSGME.exe and select "Properties". In the properties window select the "Compatibility" tab and check "Run this program in compatibility mode" and in the box below select "Windows XP (Service Pack 2)". In some instances you may need to apply both solutions.

- You can explore a mod's file contents through Windows Explorer by right clicking an available (not activated) mod and selecting "Explore".

- Selecting a mod and right clicking will bring up a list of all files in the mod's "documentation" folder for viewing.

- Selecting a mod will display a brief description of the mod if the modder has provided a text file with an ".jsgme" extension in either the "documentation" folder or base folder.

- You disable mods by clicking on the enabled mod and pressing the "<" button, or clicking and dragging from Activated Mods to Available Mods. If an enabled mod has had files updated by subsequent enabled mods, you will not be allowed to disable the mod until the subsequent mods are disabled.

- You can disable all mods in one action by pressing the "<<" button (useful for when patching your game or updating JSGME.exe).

- You can enable or disable multiple mods simultaneously by pressing the CTRL or ALT keys when selecting.

- You can import mods by unzipping anywhere onto your hard drive and then dragging and dropping the mod folder onto the Generic Mod Enabler's "Available Mods" list. The folder and contents will be automatically moved into the MODS folder ready for enabling. Nb: press the Control key when you drop the folder into the Generic Mod Enabler and it will be copied instead of moved.

- You can remove available mods (not activated) from your computer by selecting and pressing the "Delete" button or pressing the Delete key.

- You can rename mods by selecting and pressing F2.

- You can refresh the mod list at any time by pressing F5.

- You can create new mod folder names by pressing F7.

- You can check the integrity of your game files by selecting the "Compare game files to snapshot" option from the "Tasks..." list at any time. This will compare the current game files against the original snapshot taken at step 2. Any discrepancies will be reported for your information and action.

- To make sharing your mod lists with others easier, you can generate a text file list by selecting the "Export activated mods list" option from the "Tasks..." list. A file titled "Activated mods list.txt" will be saved to your MODS folder.

- You can change the display language of the Generic Mod Enabler by visiting http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html and downloading an available language pack. Simply follow the installation instructions included in the language pack.

- MODDERS: You can remove files from the game by including in your package (empty) text files with -remove added to the filename (ie "filename.ext-remove"). Files will be returned when your mod is disabled.

- MODDERS: Add a text file to your "documentation" or base folder with the extension ".jsgme" and the contents (up to 255 characters) will be displayed to the user whenever they click on your mod within the Generic Mod Enabler's interface. This is a great way to quickly "remind" users what your mod does.

==How the Generic Mod Enabler works==

When you run the Generic Mod Enabler, all the sub-folder names under the MODS folder are collected and inserted into the "Available Mods" panel. Enabling a mod copies the associated files across into the game folder structure, backing up any files that it overwrites by appending the mod's name to the file extension and moving to a backup folder. This is why it is important that the folders and files under the mod sub-folder must mirror exactly the structure of the game itself. Also, once you enable a mod, it's good practice not to alter files in the source mod sub-folder. If you want to modify or update files in a mod sub-folder, disable the mod first then re-enable again after the files are updated (ie if a newer version of the mod is released).

The Generic Mod Enabler has been tested with European Air War, Panzer Elite, Silent Hunter III/IV, Total War and various other games but should work with just about any moddable game. Simply follow the above instructions replacing "Silent Hunter III" with the name of the game that you wish to mod.

Enjoy!

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Mensaje por PV »

WOW, WOW, WOW

No recuerdo de donde lo baje, una de las cosas que siempre pensé que necesitaba mejorar, son los tipos de los sonidos.

Baje un mod que mejora un 200% la calidad y tipos de los sonidos.

No esta en cmmods, ya lo busque

Quien lo quiera se lo puedo mandar por mail son 3,923 bytes, tratare de subirlo a megaload mas adelante.

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También encontré el parche 1.6!!!! 464Mb,, pero esta en ruso, no se si funciona

Y un parche para el 1.6 de 5 Mb, desconozco si funciona

http://files.games.1c.ru/ww2rts/files/p ... 6.0.59.exe

http://files.games.1c.ru/ww2rts/files/p ... 6.0.59.exe
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